Newsletter
Email:
Poll: Ce stiri preferati!
Care sunt stirile Dvs. preferate?
Acasă | Turism | Brand-ul Bulgaria ajunge la procuratura

Brand-ul Bulgaria ajunge la procuratura

Mărime font: Decrease font Enlarge font
Foto file. Foto file.

Oferta noului brand turistic bulgar va fi deferită procuraturii sub suspiciunea de conflict de interese. Oferta a fost realizată de echipa fostului ministrul bulgar ar Economiei, Energiei și Turismului Traicho Traikov. Procurorul urmează să probeze rolul jucat de Alexandra Lang, consiliera lui Traikov în probleme de marketing și publicitate, acuzată de implicare în conflict de interese, a scris cotidianul bulgar Standard, luni. Lang a fost eliberată din funcție după demisia lui Traikov, dar a continuat să lucreze în cadrul proiectului de promovare a brand-ului.

Noul logo a fost prezentat oficial acum două săptămâni și a stârnit o puternică reacție critică în rândul artiștilor, designerilor și oamenilor obișnuiți. Potrivit publicației Standard probațiunea în cazul documentației licitației publice a început deja, iar sfârșitul procedurii ar putea fi organizarea unei noi licitații în vederea elaborăii unui nou logo. Scenariul cel mai plauzibil ar fi ca actualului câștigător al licitației, Brand Bulgaria, să îi fie cerută organizarea unei noi proceduri de licitație și să îi ofere premiul în bani noului câștigător. Noile proiecte vor trebui să țină cont de rezultatele analizelor organizate pentru elaborarea primului logo, inclusiv culorile utilizate, piețele țintă, și imaginea din prezent a Bulgariei ca destinație turistică. 

Lang a infirmat acuzațiile de conflict de interese. Ea a spus că a participat activ la crearea brand-ului alături de firmele străine implicate și nicidecum ca proprietar al unei companii   implicate în proiect. ”Logo-ul este doar o mică parte din proiect. Nu a existat o licitație pentru logo, ci pentru crearea, implementarea și poziționarea unui nou brand integrat. Logo-ul este doar partea vizibilă a proiectului, și se adresează turiștilor din toată lumea. El reprezintă legătură emoțională dintre afacere și clienți. Este normal ca o asemenea inovație să întâlnească opoziție și ai nevoie de mult curaj pentru a nu renunța”, ar fi spus Lang.

Expertul în turism Rumen Draganov menționează că echipa a făcut o treabă slabă, și că a eșuat în încercarea atragerii celor mai experimentați și cunoscuți designeri bulgari. În opinia lui acesta este un simbol al corupției iar licitația trebuie anulată. Potrivit lui Draganov, detaliile proiectului fac reclamă doar proprietăților private (cum ar fi cursurile de golf) și nicidecum obiectivelor naturale deținute de stat. 

Subscribe to comments feed Comentarii (4 publicat):

Demarlo pe 21/08/2016 22:34:47
avatar
Home run! Great slnguigg with that answer!
Thumbs Up Thumbs Down
0
Matilda pe 22/08/2016 07:16:53
avatar
I really <a href="http://htfkrsverpo.com">cod'unlt</a> ask for more from this article.
Thumbs Up Thumbs Down
0
Minnie pe 23/08/2016 18:49:02
avatar
That's really thiinnkg of the highest order http://tdaljkitxjc.com gwsfsrxr [link=http://sexsphw.com]sexsphw[/link]
Thumbs Up Thumbs Down
0
Sugar pe 25/08/2016 04:48:12
avatar
<a href="http://dzafutcfs.com">Enignhteilng</a> the world, one helpful article at a time.
Thumbs Up Thumbs Down
0
total: 4 | aratând: 1 - 4

Publică comentariu comment

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Introduceţi codul din imagine:

  • email Trimite prin email unui prieten
  • print Versiune pentru tipărire
  • Plain text Doar text
Tagged as:
Evaluează acest articol
0