Newsletter
Email:
Poll: Ce stiri preferati!
Care sunt stirile Dvs. preferate?
Acasă | Turism | A fost dezvaluit noul brand turistic al Bulgariei

A fost dezvaluit noul brand turistic al Bulgariei

Mărime font: Decrease font Enlarge font
Noul brand turistic al Bulgariei a fost prezentat joi de Ivo Marinov, ministrul adjunct bulgar al Turismului. Noul brand turistic al Bulgariei a fost prezentat joi de Ivo Marinov, ministrul adjunct bulgar al Turismului.

Noul brand turistic al Bulgariei a fost prezentat joi de Ivo Marinov, ministrul adjunct bulgar al Turismului. Noul brand va fi utilizat oficial în activitățile de promovare a Bulgariei ca destinație turisticvă din septembrie 2013, scrie site-ul bulgar money.bg. Noul brand prezintă Bulgaria drept o destinație prietenoasă, atrăgătoare, care mai are multe de oferit, iar sloganul campaniei este: ”Bulgaria – o descoperire de împărtășit”.

Noul brand a fost creat în cadrul unui proiect finanțat cu 1,4 milioane de leva în cadrul programului operațional sectorial. În afară de noul logo și de noul slogan, au mai fost create alte zece logo-uri pentru promovarea diferitelor activități turistice, o strategie de branding pentru fiecare regiune turistică și un brand aparte pentru regiunea Tracia. Toate logo-urile și simbolurile legate de noul brand vor deveni libere la utilizare după o înregistrare prealabilă pe o platformă virtuală accesibilă din martie prin intermediul site-ului Ministerului Economiei, Energiei și Turismului din Bulgaria (MIET).

Potrivit MIET, noul brand a fost dezvoltat pe baza unei analize aprofundate a percepției din prezent a Bulgariei ca destinație turistică și prin comparație cu alte destinații turistice rivale. Creatorii brand-ului au avut în vedere studii efectuate asupra reprezentanților ai 11 state din Europa și Asia. Conceptul vizual al brand-ului principal și al celor 10 brand-uri secundare a fost testat în 15 țări în rândul a 2.000 de reprezentanți ai industriei turistice. Potrivit studiilor, peste 90% din participanții la studiu și-au manifestat satisfacția pentru sejurul petrecut în Bulgaria, în timp ce 80% din participanți au spus că ar dori să viziteze țara din nou.

Ministerul bulgar al Turismului se așteaptă la o creștere cu 25% a numărului de turiști în Bulgaria în primii cinci ani de implementare a noii strategii. În opinia lui Ivo Marinov noul brand, conceput să prezinte produsele turistice ale Bulgariei drept cele mai ușor de recunoscut și mai competitive, va dubla numărului turiștilor care vizitează această țară în următorii 10 – 15 ani.   

Subscribe to comments feed Comentarii (0 publicat):

total: | aratând:

Publică comentariu comment

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Introduceţi codul din imagine:

  • email Trimite prin email unui prieten
  • print Versiune pentru tipărire
  • Plain text Doar text
Tagged as:
Image gallery
Evaluează acest articol
5.00