Newsletter
Email:
Poll: Ce stiri preferati!
Care sunt stirile Dvs. preferate?
Acasă | Turism | Logo integrat pentru Bulgaria ca destinatie turistica din februarie 2013

Logo integrat pentru Bulgaria ca destinatie turistica din februarie 2013

Mărime font: Decrease font Enlarge font
By; NewsBulgaria.RO By; NewsBulgaria.RO

Noul logo integrat al Bulgariei ca destinație turistică va fi dezvăluit în februarie 2013 le-a zis ministrul adjunct bulgar al turismului Ivo Marinov participanților la o masă rotundă care a avut loc în orașul Veliko Târnovo. Ministrul a explicat că acesta va permite dezvoltarea unor logo-uri locale pentru turismul desfășurat la nivelul întregii Bulgarii. 

Marinov a afirmat clar că dezvoltarea noului logo ”Bulgaria” are drept scop prezentarea țării drept o destinație turistică atractivă și accesibilă de-a lungul întregului an. Potrivit lui, efortul ministerului său va fi concentrat cu precădere asupra atragerii valurilor de turiști originari din 4 state Germania, Rusia, România și Marea Britanie. Prioritățile au fost fixate prin analizarea datelor furnizate de 37 de turoperatori bulgari și 300 de turoperatori străini proveniți din 15 state. Cercetarea de piață a avut în vedere percepția Bulgariei în afară și recognoscibilitatea ei ca destinație turistică. Rezultatele ei au fost dezbătute în cadrul masei rotunde de luni.

Grecia, Turcia, Austria și Republica Cehă au fost statele citate drept concurenții cei mai mari ai Bulgariei la nivel de turism. Turcia, Grecia, Croația, Italia și Spania au fost menționate ca rivalii majori ai Bulgariei în sfera turismului estival, în timp ce Austria și Italia au fost notate ca rivali majori în sfera turismului de iarnă. Republica Cehă a fost nominalizată drept rivalul cel mai mare al Bulgariei la nivelul turismului balnear. Studiul de piață efectuat indică faptul că Bulgaria este etichetată de către turiștii și turoperatorii străini drept o destinație accesibilă financiar și ca amenajări pentru turismul estival și deloc drept o destinație turistică în general.

Rezultatele studiului arată că 80% din vizitatorii străini au fost satisfăcuți de calitatea șederii lor în Bulgaria, și 60% dintre ei și-au repetat vizita. Marinov a explicat că sezonul turistic din vară a fost un succes, în ciuda atentatului cu bombă din 18 iulie de la Burgas și a crizei care a urmat. În primele 9 luni ale lui 2012 s-a constatat o creștere cu 8,7% a numărului vizitatorilor străini. Procentul de turiști reîntorși în Bulgaria a fost același. El a adăugat că turismul intern a înregistrat rezultate la fel de bune.

Ministrul adjunct bulgar al turismului a zis de asemeni că programările pentru viitorul sezon de iarnă decurg bine. El a adăugat că turoperatorii majori din Marea Britanie au estimat 4-5% procent de creștere a numărului de vizitatori britanici în Bulgaria.

Subscribe to comments feed Comentarii (0 publicat):

total: | aratând:

Publică comentariu comment

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Introduceţi codul din imagine:

  • email Trimite prin email unui prieten
  • print Versiune pentru tipărire
  • Plain text Doar text
Tagged as:
Evaluează acest articol
0