Newsletter
Email:
Poll: Ce stiri preferati!
Care sunt stirile Dvs. preferate?
Acasă | Business | Producatorii de lapte din Bulgaria isi avertizeaza colegii asupra unei reclame cu un continut sexual explicit

Producatorii de lapte din Bulgaria isi avertizeaza colegii asupra unei reclame cu un continut sexual explicit

Mărime font: Decrease font Enlarge font
Producatorii de lapte din Bulgaria isi avertizeaza colegii asupra unei reclame cu un continut sexual explicit

Asociația Producătorilor de Lapte a înaintat un protest Consiliului Concurenței din Bulgaria în legătură cu un spot TV ce prezintă o femeie cu sânii mari ce promovează, în opinia lor, o ”brânză contrafăcută”.

Spotul citat conține o femeie prezentată ca Julieta care scoate o bucată de brânză din interiorul decolteului și o oferă unui bărbat numit Romeo; brânza, totuși, este tehnic numită ”o delicatesă din lapte” întrucât conține ulei de palmier.

Deși spotul incriminat afirmă că produsul promovat nu este brânză, el i-a înfuriat pe producătorii de lapte bulgari, care au reclamat faptul Consiliului Concurenței și  Consiliului de Mediile Electronice însărcinat în Bulgaria cu menținerea corectitudinii în spațiul media. Potrivit producătorilor de lapte, spotul păcălește consumatorii să creadă că ”brânza contrafăcută” este mai bună și mai sănătoasă decât brânza adevărată din lapte, se afirmă într-un articol al cotidianului bulgar Standart.

O decizie definitivă în privința încheierii transmisiei controversatului spot va fi adoptată doar după pronunțarea definitivă a celor două autorități citate asupra chestiunii. Din data de 1 ianuarie 2013 lăptăriilor din Bulgaria li s-a cerut să producă doar produse din lapte – sau doar produse surogat care conțin grăsime vegetală. Aceste produse pot fi schimbate la fiecare șase luni, dar numai după înștiințarea prealabilă a Agenției pentru Siguranța Alimentară din Bulgaria.

Potrivit producătorilor de surogate din lapte, spotul Julieta este în totalitate legal. Potrivit spuselor lor, el nu păcălește consumatorii în vreun fel, ci afirmă clar că produsul promovat doar imită gustul de lapte.

Surogatul incriminat aparține brandului Bulka Cheiz de cosmetice al producătorului Ficosota Syntez și a fost produs de  Milky Lux. 

Subscribe to comments feed Comentarii (0 publicat):

total: | aratând:

Publică comentariu comment

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Introduceţi codul din imagine:

  • email Trimite prin email unui prieten
  • print Versiune pentru tipărire
  • Plain text Doar text
Tagged as:
Evaluează acest articol
0