Newsletter
Email:
Poll: Ce stiri preferati!
Care sunt stirile Dvs. preferate?
Acasă | Business | Noua taxa pe dobanda depozitului bancar intrata in vigoare in Bulgaria

Noua taxa pe dobanda depozitului bancar intrata in vigoare in Bulgaria

Mărime font: Decrease font Enlarge font
Preluare SPA Preluare SPA

O nouă și controversată taxă de 10% percepută asupra dobânzii depozitelor bancare din Bulgaria intră în vigoare de la 1 ianuarie 2013 afirmă agenția bulgară de știri novinite. La un an de la aplicarea acestei noi măsuri de impunere fiscală, adică în 2014, bulgarii vor fi obligați să includă în declarația de venit și venitul rezultat din depozitele bancare, după încheierea tuturor procedurilor de taxare. Noua măsură nu include așa-numitele depozite la termen, depozite de economii, depozite de economii pentru copii și depozite curente. 

Băncile vor fi responsabile pentru declararea taxei în timp ce numai cei care vor deține la dosar declarații de venit către Agenția Națională a Veniturilor din Bulgaria vor fi capabili să adauge și declarația asupra taxei venitului din depozit. Taxarea venitului va fi efectuată la vremea achitării acestuia, chiar dacă depozitul a fost deschis în 2013.

Taxa a fost propusă de ministrul finanțelor din Bulgaria, Simeon Djankov și a întâmpinat respingerea ei de către opoziție, care și-a exprimat îngrijorarea că noua taxă va afecta mai ales bulgarii cu economii micii și pensionarii. Economiștii și banca centrală a Bulgariei la rândul lor s-au opus deciziei guvernului de taxare cu 10% a dobânzii depozitelor bancare. În opinia lor, măsura va afecta economiilor oamenilor obișnuiți și va afecta fundamentele sistemului bancar datorită scurgerilor de capital.

Guvernul bulgar afirmă că noua măsură va aduce venituri de 120 de milioane de leva și-i va obliga pe bogați să plătească taxe pe venitul realizat din depozitele bancare. Băncile în Bulgaria continuă să înregistreze creșteri constante ale cuantumului depozitelor o tendință constantă de-a lungul ultimului an, dar defalcările arată că această creștere e datorată mai ales companiilor și numai într-o mică măsură micilor economii private. 

Subscribe to comments feed Comentarii (3 publicat):

Driss pe 19/01/2015 05:59:27
avatar
Thanks for the tips. By the way, have you heard about the performance aritst who's doing "Death Bear"? Decluttering of a very personal sort--- fascinating. I'd love to read your take on it. -- A Reader
Thumbs Up Thumbs Down
0
Alabsi pe 20/01/2015 08:14:42
avatar
The HO data also includes some 1440 Romanians and 1060 Bulgarians<a href="http://hibmdf.com"> expemt</a> from worker restrictions - i.e. people settled in the UK prior to 1 January, so the actual number of new entrants is significantly lower than the headline figure might suggest
Thumbs Up Thumbs Down
0
Daphne pe 21/01/2015 13:49:37
avatar
Seveal have noted that gas prices are about the same, its the taxes that are dfriefent.We could just as well say that other countries are addicted to high taxes as say the US is addicted to oil.If private enterprise took over most public transit, they woudl shut it down, as not profitable and not capable of being profitable (Winston and Shirley).Why would we have reducing fuel usage as a goal, when we know that reducing fuel usage (absent reductions due to efficiency) reduces transportation, trade, and production? Even worse, increasing efficiency of usage leads to even more total use.European cities are more compact. At leas in England this is due tot he fact that development rights were nationalized after the war. This has led to high prices, shortage of living space, and long delays in new development.It has also allowed planners to keep greenbelts around the cities intact. This has not been without cost, because farmers and landowners are heavily subsidized in order to make their opportunity losses from lack of development more palatable.On a per capita basis US citzens use more energy, but they are also more productive and create more GDP per person and per unit of energy used. Also European nations mostly import refined petroleum products, so all the energy used in refining shows up as outrageous energy use per capita in the middle east, not on the euro countires accounts.Mainly bulk goods are carried by rail, including containerized bulk goods. Otherwise only goods traveling more than 6000 miles go by rail. Since almost everything that travels by rail ALSO travels by truck at one or both ends of the journey, it is inaacurate to say most us goods travel by rail. http://qclxtr.com kwudlei [link=http://gvkcfxb.com]gvkcfxb[/link]
Thumbs Up Thumbs Down
0
total: 3 | aratând: 1 - 3

Publică comentariu comment

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Introduceţi codul din imagine:

  • email Trimite prin email unui prieten
  • print Versiune pentru tipărire
  • Plain text Doar text
Tagged as:
Evaluează acest articol
0