Newsletter
Email:
Poll: Ce stiri preferati!
Care sunt stirile Dvs. preferate?
Acasă | Business | Google și bTV, premiate ca mărcile cele mai puternice din Bulgaria

Google și bTV, premiate ca mărcile cele mai puternice din Bulgaria

Mărime font: Decrease font Enlarge font

Google este cea mai puternică marcă internațională din Bulgaria iar postul de televiziune privat bulgar bTV este cea mai puternică marcă locală, arată un studiu al Superbrands, cel mai putenic arbitru de mărci din lume, citat de Novini. Acest studiu prestigios a fost organizat pentru a treia oară în Bulgaria. El a culminat miercuri cu o fastuoasă ceremonie de premiere organizată în aula Universității din Sofia ”St. Kliment Ohridski” de Superbrands în beneficiul mărcilor câștigătoare. Reprezentanții companiilor premiate au fost recunoscuți pentru capacitatea lor de a le promova la cel mai înalt nivel.

În acest an popularul motor de căutare l-a depășit pe fostul dublu campion Coca-Cola, iar postul particular bulgar a învins indiscutabil pe cel mai mare operator de telefonie mobilă din Bulgaria, M-Tel. Google a fost de asemeni votat drept favorit de nedisputat al câtorva mii de utilizatori care au votat online.

Pentru prima dată de la lansarea studiului Superbrands în Bulgaria încă o marcă bulgară a ajuns în clasamentul celor mai cunoscute 20 de mărci din țară după nominalizarea inițială a Devin, firmă bulgară specializată în vânzarea de apă îmbuteliată. Arbitrul internațional independent a nominalizat câștigătorii din 2012 dintre 500 de mărci active în Bulgaria din rândul a 1.500 de nominalizați la diferite categorii și în diverse sectoare de activitate. 

S-au mai evidențiat în acest an înfrângerea mărcii Mercedes-Benz de BMW la categoria fabricanți de automobile, marca viticolă bulgară Todoroff a învins marca de vinuri tot din Bulgaria Domeniile Boyarand, la categoria mărci de vinuri, iar la categoria tehnologie s-a remarcat înfrângărerea mărcii Nokia de către Apple. Lanțul bulgăresc de restaurante fast food Happy a reușit să întreacă pe multă vreme indisputatul lider McDonald's la categoria  mărcilor din alimentația publică, iar la categoria instituții financiare Unicredit Bulbank un subsidiar al UniCredit Group, a fost nominalizat ca lider.

Cea mai mare agenție de relații publice din Bulgaria, M3 Communications Group, Inc. în asociere cu societatea globală de consultanță în relații publice Hill & Knowlton, a fost în acest an recunoscută pentru a patra oară drept cea mai puternică marcă din țară din rândul societăților implicate în afaceri.

Potrivit unei declarații a administratorului Superbrands pentru Bulgaria, Mila Behar citată  de BTA promovarea cu succes a unei mărci în timp de criză este reprezentată de poveștile celor mai puternice 35 de mărci existente pe piața bulgară adunate în cadrul ediției a patra a ceremoniei de premiere organizate de Superbrands, filiala din Bulgaria. Fără îndoială că aceste mărci, a continuat Behar, sunt imaginea economiei bulgare într-o perioadă dificilă, când lumea afacerilor și societatea trebuie să facă față multor provocări. Oricare cuvânt ar fi utilizat pentru a descrie situația actuală – criză, recesiune, încetinire, stagnare, declin – nu e alt timp mai potrivit pentru a investi în fabricarea unei mărci, e de părere directoarea. Motivul este acela că marca reprezintă însăși imaginea companiei prezentată publicului, a adăugat Mila Behar.   

Proiectul studiului celor mai de succes mărci din Bulgaria e parte a programului global al Superbrands, derulat în peste 80 de țări, de identificare și promovare a mărcilor precum și afacerilor celor mai puternice.

O ediție de lux despre istoria, succesul și ultimele realizări ale celor mai influente mărci din Bulgaria anilor 2012 – 2013 a fost prezentată la ceremonia de la Universitatea Sofia –și pentru al doilea an consecutiv volumul a fost însoțit de un supliment special cu numele  de ”Supermărci responsabile” pentru a atrage atenția asupra importanței afacerilor care se realizează potrivit intereselor societății în care activează. Selectarea și evaluarea mărcilor  la nivel mondial e realizată potrivit unui model unic. Acesta are două faze, și anume votul secret al consiliului de administrație al Superbrands și votul online național reprezentativ realizat la nivelul țării în care au loc nominalizările, în cazul de față Bulgaria. Aici votul a fost realizat la nivel național de GFK Bulgaria.

În acest an, reprezentantul consiliului de administrație independent al Superbrands pentru Bulgaria a fost Venelina Gocheva, președinte al consiliului editorial al trustului bulgar de presă Media Group Bulgaria Holding. 

Subscribe to comments feed Comentarii (0 publicat):

total: | aratând:

Publică comentariu comment

  • Bold
  • Italic
  • Underline
  • Quote

Introduceţi codul din imagine:

  • email Trimite prin email unui prieten
  • print Versiune pentru tipărire
  • Plain text Doar text
Tagged as:
Evaluează acest articol
0